On-line učionica

12. septembar 2015.

Sadržaj članaka matematike za drugi razred

Filed under: II razred,Matematika — jelena100janovic @ 10:44 pm

E, ovo je malko teže, jer je plan i program za Tehničara mehatronike relativno nov – prošle godine se nije ovako predavalo… tako da će većina članaka u stvari biti novi. Ali neka stoji, pa kad nešto objavim (ili zaključim da je dobro napisano u postojećem sadržaju), linkovaću😀

  1. Proizvod i količnik stepena
  2. Negativni i nula-stepeni
  3. Stepen stepena
  4. n-ti koren
  5. Racionalni eksponenti i koreni
  6. Osobine stepena sa racionalnim izložiocem
  7. Vietova pravila
  8. Rešavanje nepotpunih kvadratnih jednačina
  9. Kvadratne jednačine sa kompleksnim rešenjima
  10. Dopuna do potpunog kvadrata kada je a=1
  11. Dopuna do potpunog kvadrata kada je a≠1
  12. Izvođenje i korišćenje formule za rešavanje kvadratne jednačine
  13. Diskriminanta
  14. Grafik kvadratne funkcije 1 2 3
  15. Kvadratne nejednačine
  16. Sistemi kvadratnih jednačina
  17. Trigonometrijske jednačine 1 2
  18. Adicione formule 1 2 3
  19. Trigonometrijske funkcije dvostrukog i poluugla 1 2 3
  20. Inverzne trigonometrijske funkcije
  21. Grafici inverznih trigonometrijskih funkcija
  22. Osobine inverznih trigonometrijskih funkcija
  23. Trigonometrijski oblik kompleksnog broja
  24. Proizvod i količnik kompleksnih brojeva u trigonometrijskom obliku
  25. De Moavrova i teorema o n-tom korenu kompleksnog broja
  26. Geometrija korena kompleksnog broja
  27. Rastuće eksponencijalne funkcije
  28. Opadajuće eksponencijalne funkcije
  29. Primena eksponencijalne funkcije
  30. Broj e
  31. Definicija logaritma
  32. Inverzne osobine logaritamske funkcije
  33. Grafik logaritamske funkcije
  34. Logaritam proizvoda i količnika
  35. Logaritam stepena
  36. Eksponencijalne jednačine
  37. Logaritamske jednačine
  38. Vektori u prostoru
  39. Skalarni proizvod vektora
  40. Vektorski proizvod vektora
  41. Mešoviti proizvod vektora

2 komentara »

  1. Poštovana Jelena pažljivo sam čitao vaše članke 1 i 2 o rešavanju trigonometrijskih jednačina.nažalost da sam učenik druge godine meni uopšte ne bi bilo jasno kako se one rešavaju.Imam utisak da kao i drugi profesori širom naše zemlje pišete o vašem znanju a ne o tome da gradivo približite učenicima da njima bude jesno šta rade i kako da to brže i jednostavnije to shvate.Izvinite na moj negativan stav ali to radim iz poštovanja prema vašem radu i naporu koji ulažete radeći na svom blogu.
    Želim vam puno uspeha u daljem radu.Srdačan pozdrav.

    Komentar od MiroslaV Trajković — 14. septembar 2015. @ 10:26 am | Odgovor

    • Moguće. Mada, ovo mi je prvi put da dobijem ovakvu zamerku. Obično mi zameraju da previše pojednostavljujem i da „moja“ matematika gubi naučnost zbog toga. Zaista mi je stalo da učenici razumeju gradivo i to je prvo oko čega se potrudim.

      Što se tiče konkretnih članaka, obzirom da se plan i program promenio, vrlo je verovatno da ću ih ponovo pisati, tako da ih neću ispravljati u ovom „starom“ obliku.

      U svakom slučaju, hvala na sugestijama i linku na Vašem blogu.🙂

      Komentar od jelena100janovic — 14. septembar 2015. @ 11:03 pm | Odgovor


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s

Blog na WordPress.com.

%d bloggers like this: